Isnin, Mei 7

Sport day dan Walimatul Urus #2

Assalamualaikum..
Harini (Ahad - 6/5/2012) aku menghadiri 3 acara dalam sehari. 
Bermula dengan sport day Tadika Anak Teruna ku.
Perbarisan antara kelas dan tadika
Ikrar dilafazkan oleh anak2
Bermula dgn acara Larian
diikuti dgn pertandingan antara kelas 5 thn

Habis Sport day, kami bergegas pula ke majlis kenduri rakan opis aku. Selamat Pengatin Baru buat mereka, semoga diberkati dan dirahmati sehingga ke anak cucu.
xdpt tangkap gambar pengantin, tgkp pelaminpun jd lah. Gambar pd kad kawin yang aku snap dan cenderahati dr pengatin.
Para camera man
Mr. Adam nak melepaskan giannya, karok di majlis kenduri. nyanyi lagu lelama saje... dah lepas nyanyi satu lagu, nak nyanyi lg.. tp kena tunggu bapak penganti habis nyanyi dulu. Habislah.. silap2 sampai ke mlm dia menyanyi.

Dah kenyang kat majlis kahwin, Aku pergi pulak ke majlis kesyukuran dan berpindah ke rumah baru rakan opisku shida suhaimi.
Gambar yang aku snapnih bukan rumah dia, rumah jiran tapi design nihlah rumah nya.
dah hampir jam 1 akupun dah mengantuk.. ok titun dulu...




Tiada ulasan: