Isnin, Februari 18

Blues Monday #21

Asssalamualaikum...



 Lamanya aku berehat dari beblogger... kesihatan aku x brape baik aikhir- akhir ini. batuk selsema yang melanda  dan berulang-ulang membuatkan aku terbatas dalam membuat segala kerja termasuklah berblog jua.
Alhamdulillah syukur kesihatan aku dah beransur pulih. Pagini pula semua pegawai dan semua penolong pegawai  diarahkan oleh pemangku Ydp untuk hadir ke SUK Selangor untuk meramaikan perhimpunan bulanan dan di hoskan oleh PBT tempat aku bekerja.
   Sekarangnih aku tengah mendengar MB Selangor bagi ucapan dan amanat... tengah bosan nih... layan gambar yg aku tangkapnih ek



s/u bagi ucapan

2 ulasan:

THE AUTHOR berkata...

Apa nak buat, kena meramaikan majlis!!!

Firdausy CiLiKku berkata...

itulah pasal.. nasib baik jabatan sendiri yang anjur...