Isnin, Julai 14

Blues Monday #54

Assalamualaikum...

Pagi-pagi lagi, dapat tau big bos aku emergency leave. Dan hasilnya aku kena gantikan sekejap bos aku dalam mesyuarat kewangan. Sementara nak menunggu bos aku habis check up ni, aku update sat blog pakai wifi free kat bilik mesyuaratni.. Hehehehe...
Pagini, mood Dato' ok. Pagi-pagi lagi, Dato' umum pasal bonus yang kami dapat sempena rayanih. Alhamdulillah... Allah dah murahkan rezeki kami semua. Sayanglah To' Mat... Ada gaklah side baik hati kat Dato'nih... muehehehe... Gamaknya kalu tak dapat bonusni, mau jenuh kena kutuk gamaknya.. Hehehe... Pada aku, aku takdelah mengharap sangat, anadai ada rezeki aku terima tapi kalau takde, aku redha... Insyallah ada rezeki yang telah ditetapkan untuk aku.
Syukur... Alhamdulillah. Allah memperkenankan doa ku supaya dipermurahkan rezeki. Alhamdulillah...
Selamat Berpuasa buat semua...

Tiada ulasan: