Isnin, April 6

Blues Monday #80


Assalamulaikum wbt...

Hari yang penuh blues hari ini. Sampai ke petang aku buat kerja dengan sambil lewanya. Tiada mood untuk bertungkus lumus menyiapkan kerja yang tertunggak di sebelah aku nih...(ikut hati dengan blog aku pun blues tanpa entry gak nih) tapi nak dekat balikni tiba-tiba bersemangat pula. Hehehe)

Dengan pegawai aku yang bercuti tanpa gaji selama 6 bulan, kami di sini bekerja tanpa pengawasan sesiapapun tambah lagi bos mesyuarat sampai petang dan sibuk nak siapkan laporan APPC lagi, jadinya kami bekerja dalam suasana yang penuh blues.

Sebenarnya badan aku tak berapa nak elok hari ni. Sebabnya semalam, aku dengan anak teruna berbasikal naik bukit dan turun bukit di Bukit Cahaya Sri Alam di Shah Alam. Lama dah sebenarnya aku tak berbasikal ni, ke Bukit Cahaya Sri Alam ni pun sama. Naik sakit lutut aku mengayuh. Mak dah tua lah katakan. Naik lenguh badan-badan aku, sakit-sakit tahap tak hengat tau... tapikan berkat aku pakai Firmax 3 nih, alhamdulillah... badan aku ni rasa bertenaga lagi untuk bergerak.

 

 Nak promote sebenarnya, nak cuba? boleh e-mail ke syaz415@gmail.com or what apps/call no. ni - 0132937898

Tiada ulasan: