Isnin, Mei 18

Blues Monday #84


Assalamualaikum wbt...

Ok.. mula renggangkan jari jemari... bermulalah hari bekerja. Harapnya hari ni tidak lah sibuk sangat. Aku nak siapkan kerja hakiki aku yang dah lama tertunggak.

Hari ini, di sekolah anak aku adanya hari sambutan hari guru. Anak teruna aku kena buat persembahan pulak..... Yang lagi 'best sangat'lah kan.. anak teruna aku minta aku belikan hadiah untuk guru. Dah ada guru favoritelah pulak anak aku nih... nasib baik sorang, kalau 10 orang masak aku. Tu belum masuk sekolah agama lagi tu.. Semalam kami keluar pergi ke Mr DIY beli hadiah. beli punya beli, habis RM 50 duit aku. Itu termasuk barang-barang yang aku nak belilah hehehehe.. Inlah rupa ibu bapa yang kedekut nak keluar duit.. hehehehe.. nampak sangat tak ikhlas, duk berkira huhuhu... Mana tidaknya aku berkira, kalau cikgunyapun agak berkira dengan anak murid... Duit anak aku hilang kena curi, cikgu boleh buat tak reti jer.. Kesian anak aku tak makan pagi tu. 

What everlah... sebelum aku check out, Selamat Hari guru buat guru-guru yang pernah mengajar aku, anak aku dan juga buat makcik aku di Johor.

 Nilah rupa hadiah yang dah siap dibungkus...

Adios...

Tiada ulasan: