Isnin, Februari 22

Blues Monday #96


Assalamualaikum wbt..

Lama sungguh aku tak update entrykan? Sadis sungguhlah... manakan tidak, aku dah terbiasa tak bukak blog sejak 1/2 tahun yang lepas. Nasib akulah... banyaklah entry tertunggak yang terpaksa throwback nanti..

Untuk hari ni, aku nak cerita pasal hal pejabat aku. Hari ni kami buat makan-makan. Kami makan nasi lemak pagi ni. Hahaha... aku bawak apa? Biasalah yang paling senang. Telur Rebus.... Muahahahaha...

Alhamdulillah kenyang.. terima kasih buat puan Qis dan Ain sebab sudi memasak untuk kami nasi lemak dan sambal udang, cik Emy yang bawak ayam dan goreng kat kedai belakang (muehehehe...) mr. Faiz yang bawak buah kegemaran aku, En. Afiq yang bawa keropok dan En. bos yang bawak rendang. Pn. Qis buat air teh tarik memang power.. syukur.. semoga dimurahkan rezeki dan dilimpahi dengan keberkatan buat semua.. aamiin....

Tiada ulasan: