Isnin, Jun 19

Blues Monday #114


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Ramadhan 24, 

Huhuhu beberapa hari lagi nak menjelang Aidilfitri. Persiapan raya korang semua macammana? Sudah habis bershopping ke? Aku, hanya shopping di alam maya je. Tahun ni tak berapa nak membeli-belah sangat. Malas nak bersesak-sesak.

Lagi berapa hari juga Ramadhan nak meninggalkan kita. Perbanyakkanlah amalan kita di akhir-akhir bulan ini. Sedih kerana aku tak dapat mencukupkan amalan yang ada sebab baru je boleh berpuasa kembali huhuhu.. 

OKlah.. sampai di sini sahaja. Sebelum aku mengudurkan diri, dan nampaknya kalau di kampung aku tak mungkin dapat online sepenuhnya, jadi aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua....

Maaf Zahir dan Batin kerana banyak kesilapan aku buat kalian semua.


Tiada ulasan: