Khamis, Mac 29

Jejalan Di Hujung Minggu

Assalamualaikum...

Weekend yang lepas, aku n family ke IOI mall puchong. sekarang IOI mall dah besar dah bertambah kedai2 n parkingpun dah bertambah jugak. Nih adalah aku snap gamabr tiang parking, takut sesat nanti cr x jumpa. padahal pintu masuk ke escalator x jauhpun.. saje gatal hehehehe...

Sempatgak aku snap ruangan baru kat IOInih..

Aku ke sana bukannyer ape.. Acu ajak ke Popular nak beli buku tp pakai baucer buku cik Nyahnyer.. Sampai sanaje... kami terus mencari kedai Popular tersebut, walaupu ada tarikan yg lebih menarik ditingkat bawah. Memula skali aku borong buku pake duit sendiri, then jumpa adik2 aku, aku pun borong buku anak teruna n novel utk diri ku sendiri guna baucer. Lama giler.. tunggu Acu pilih buku.. dah lah akunih tgh skt perut sebab keracunan makanan kot dr pg, pantang makanjer.. aku akan ke tandas dkt 2 kali.. tu pun sakit lagi. so dlm tingkat yg sama, aku dah jenguk toilet yg berlainan n mangkuk tandas yang berlainan juga.


Habisje membeli buku, kami ke tingkat bawah melihat tarikan yang menarik tadi, rupa2nya polo buat sales.. sebelum aku nak menjenguk sales2 tersebut, anak teruna aku dah nampak badut yg buat belon plak, nak x nak kenalah aku beratur panjang untuk mendapatkan belon buatan badut tersebut. Aku letih beratur, tp hubbyku pulak sebuk buat window shopping. huhuhuhu... klah lyn gambar lah yek.. Adios.. Amigos...


Tiada ulasan: