Isnin, Jun 22

Blues Monday #87


Assalamualaikum wbt...

Masuk hari ini dah 5 hari Umat Islam seluruh Malaysia berpuasa kan... rasanya belum terlewat lagi untuk aku mengucapkan selamat berpuasa buat semua umat islam yang berpuasa di seluruh dunia. Bulan puasani, update entry aku slow sikitlah yer.. 

Aku tengah tak ok ni, bahu aku sakit. Semalam masa baring, urat dekat bahu aku tegang macam tertarik. Sakit sungguh ooo... pagini aku dah agak lemau sebab sakit kat bahu punya pasal.. huhuhu..jenuh aku urut tapi tak sedaplah sebab sendiri urutkan.. nak suruh Hubby aku urut, dia tak pandai. setakat picit-picit boleh lah......

Dulu masa kecik-kecik, tulang bahu aku pernah terkeluar dari ototnya. So bila dah besarni (atau lebih tepatlahkan dah 'tua') muehehehe.. setiap pagi bahu aku akan rasa lenguh-lenguh dan sengal-sengal. Adeh sengsara tau... tolong.....



Tiada ulasan: