Isnin, Ogos 10

Blues Monday #90


Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah.. masih bernafas lagi aku untuk hari ini. Harini sakit urat menyerang di bahagian tulang belikat aku. Sakitnya.. menarik hingga ke leher. Sakit dari semalam lagi. Dah kena urut dengan Ma, lega sikit. Tapi, masih sakit lagi urat ni. Ades... tak tahan... 

Batuk, masih menyerang aku. Masih belum hilang sejak pertengahan puasa lagi.. Batuk berkahak pulak tu.. ades... bila batukje, kepala aku rasa sakit.

Semalam, akhirnya aku dapat makan sate.. seronok dapat mengepaw adik kedua aku belanja sate.. muehehehe... (sorry gambar tak dapat diupload sebab h/p aku tinggal rumah kot)

Dalam pada masa yang sama, hati aku berdebar menanti hari khamis.. doakan kejayaan aku yer.. semoga dipermudahkan oleh NYA untuk segala urusan dan semoga rezeki aku bertambah-tambah hendaknya.. Aminn...

Tiada ulasan: