Selasa, Disember 22

Pasang Tinted Sendiri


Assalamualaikum wbt...

Aku nak tanya korang, selalu tingkap korang pakai langsirkan, ataupun nak lebih moden pakai curtain yang tarik tali aje? Beberapa bulan yang lepas aku agak rajin sikit untuk menghias tingkap dapur. Disebabkan aku malas nak pakai langsir dah, jadi akupun buat keputusan nak tinted cermin tingkap rumah aku dengan plastik tinted yang di beli dari Mr. DIY.

Jadi bermulalah kerja-kerja membersihkan tingkap serta membersihkan berbagai barang yang ada di laman belakang rumah.
 Peralatan yang aku gunakan untuk membersihkan tingkap dan melekatkan tinted, botol iron aid tu dah kosong aku bubuh air jer..

Dekat satu hari jugalah aku menyiapkan tinted tingkap dapur aku tuh.. penat.. maka hasilnya..
Aku letak 2 lapis sebelah dalam dan sebelah luar
Dari luar rumah 
Sebelah dalam rumah

Huhuhu.. tak payah dah aku riso nak pakai langsir dan pikir basuh langsir dah... huhuhu.. nampak sangat pemalasnya kan.... adios..

Tiada ulasan: