Selasa, Disember 22

Pasang Tinted Sendiri


Assalamualaikum wbt...

Aku nak tanya korang, selalu tingkap korang pakai langsirkan, ataupun nak lebih moden pakai curtain yang tarik tali aje? Beberapa bulan yang lepas aku agak rajin sikit untuk menghias tingkap dapur. Disebabkan aku malas nak pakai langsir dah, jadi akupun buat keputusan nak tinted cermin tingkap rumah aku dengan plastik tinted yang di beli dari Mr. DIY.

Jadi bermulalah kerja-kerja membersihkan tingkap serta membersihkan berbagai barang yang ada di laman belakang rumah.
 Peralatan yang aku gunakan untuk membersihkan tingkap dan melekatkan tinted, botol iron aid tu dah kosong aku bubuh air jer..

Dekat satu hari jugalah aku menyiapkan tinted tingkap dapur aku tuh.. penat.. maka hasilnya..
Aku letak 2 lapis sebelah dalam dan sebelah luar
Dari luar rumah 
Sebelah dalam rumah

Huhuhu.. tak payah dah aku riso nak pakai langsir dan pikir basuh langsir dah... huhuhu.. nampak sangat pemalasnya kan.... adios..

1 ulasan:

hafiz osman berkata...

https://www.facebook.com/hafizovios

https://www.facebook.com/CarbonFibreSticker

Kami specialist utk 2ply @ 2 layer/mill tinted & 3ply @ 3layer/mill.
Ada byk pilihan warna :

Blue Silver
Bronze Silver
Gold Silver
Silver Black
Green Silver
5%-60% Black
Silver Green
Silver Gold
Silver Blue
Silver Bronze

Made In USA

Spesifikasi :
5-15 Years Warranty
85% Heat Rejection
99% UV Protection
Up to 85% Infrared Rejected

Kelebihan selepas pemasangan :
Jimat elektrik sekiranya menggunakan aircond
Dapat menyekat 80-85% haba panas dr msk trs ke dlm rumah
Privacy
Menebat & Menguatkan kaca (X mudah pecah jika diketuk dgn kuat)
Mengurangkan silau

FREE QUOTATION!

Hubungi:
018 262 7765 (Whatsapp/Call/Sms)

* Kami juga membuat pemasangan ke seluruh
‪#‎Ipoh‬ / ‪#‎KualaLumpur‬ / ‪#‎Selangor‬ / ‪#‎Perak‬ / ‪#‎Penang‬ / ‪#‎Kedah‬ / ‪#‎Pahang‬ / ‪#‎Melaka‬ / ‪#‎NegeriSembilan‬

< Pakar pemasangan tinted berKUALITI TINGGI pada harga yang MINIMUM >