Ahad, Julai 8

Pesta Floria Putrajaya 2012

Halamak bersawang dah blog aku nih,  korang ada nampak labah-labah kat mana-mana tak? disebabkan postnih dah tertunggak, nampaknya terpaksalah aku buat post yang berjadual tarikh ahad lepas...
Kalini nak cerita pasal Pesta Floria yang diadakan dari 25 Jun hingga 8 Julai yang lepas. Agak meriah dan lebih menarik dari tahun event tahun lepas. Tahun lepas aku ke Pesta Flora Putrajaya, agak seronok gak, tapi aku pergi malam, so aku bergambar dalam gelap yang byknyer.. Tahunni pulak, aku bersiap awal pagi nak ke pesta flora tu dengan ma, Nisa, Iwan n awek dia. Nak habis event baru nak pergi... dah last day.. pokokpun dah layu semuanya. Nasiblah.. janji pergi dan keluar berjalan. 
Cakap banyak pulak, jom layan gambar.

Ketakutan sebab muka orangnih menakutkan dia
antara aksi si kecil
cantik2 lanskap buatan
antara pose aku n acu

Acu berposing
Aku n anak teruna pulak berposing (Adeh tercekik)


Family aku yg tersayang 
Di bawah pohon orkid
Bakal adik ipar
Kat belakang tu macam real tak? ahaks

Sampai kat sini dululah bayak pulak gambar-gambar nanti aku sambung lagi lankap yang disertai oleh peserta dari luar negara. aku suka yang jepun punya cantik...

Tiada ulasan: