Isnin, Julai 11

Blues Monday #102

 

Assalamualaikum wbt....

Haiii.. ke laut sungguh blog aku nih... 2 minggu lepas tak update blog. Minggu lepas sebab sibuk menjahit bj raya aku sampai siap. huhuhu... jenuh sungguhlah.

Hari ni pulak, mata dan kepala aku pula yang ke laut. 

9 hari bercuti ko... mana tak nya ke laut.. asal jam camni je. aku mesti dah melandingkan badan. hehehehe...

Tengah menaippun aku boleh terlelap ni..

Sebelum mata aku lebih melayan blues,  aku nak ucapkan Selamat Hari Raya buat semua pembaca diluar sana dan aku ingin memohon maaf dari hujung rambut hinggalah hujung jari kaki. Mohon maaf zahir dan batin sekira nya aku ada terkasar bahasa selama aku berblogging hingga membuatkan kalian rasa tersinggung. Ampun dan maaf sekali lagi buat semua...



1 ulasan:

Mummy MM berkata...

Selamat hari raya. Maaf zahir dan batin. Diari Mommy Muhaimin