Isnin, September 2

Blues Monday #33

Sakit Perut + Jalan Sesak Di Pagi Hari


Assalamualaikum..

Pagi-pagi tika aku ke tempat kerja dan done punch card, aku tengok jalan depan Office sesak giler, nak ke kiri dan kekanan penuh dengan kereta orang nak ke tempat kerja. Tak pernah-pernah jalan depan tempat kerja aku penuh sesak dengan kereta selalu kalau sesak sebelahjer sesak, kalau sesak pun tak lah jauh mana sesaknye. Ini jammed jauh nye hampir  lebih 5 kilometer kot jauhnya.

Nasib baiklah hari ni Hubby yang hantar naik motor, kalau naik kereta mau tak sampai office nampaknya aku. Mungkin ada kemalangan di jalan besar or di tengah bandar Klang, entahlah..


4 ulasan:

Cho Zila berkata...

alamak memang haruler kalau naik kereta.. tu sebab akak suka naik motor baruler rock...

OKje berkata...

Hari Isnin memang biasanya jammedkan Syaz...lagi lagi ada kereta bercium hehe bertambahlah jammednya

Firdausy CiLiKku berkata...

cho zila, kalu saya ada lesen motor, lama dah saya bawak motorje tp hubby x izinkan.

Firdausy CiLiKku berkata...

depan office saya jrg sgt jem nye OKjer.. tp pg tu psl ada eksiden melibatkan kematian pulak tu