Isnin, September 9

Blues Monday #34

Assalamualaikum...

Blues Monday hari, aku takde mood, 

Harini anak teruna aku terpaksa di cutikan dari  tadika. Anak teruna aku demam, Maghrib semalam dia start demam. Aku hantar dia ke pusat jagaan jer. Mujurlah masih ada stok ubat demam dia lagi, so aku bekalkan dia ubat demam di sana. Dengan kerja melambak, susah aku nak amik cuti. Lagipun, anak teruna akuni kalu demam, waktu siangni dia tak macam orang demam. Aktifnya ngalahkan orang sihat. Bila malam menjelang barulah start nak panaslah sakit kepalalah, sakit perutlah... Lama dah rasanya anak teruna nih tak demam dengan sendiri. Biasanya dia demam sebab lain, macam haritu dia demam sebab kemalangan kat belakang kepala. 

Salah satu sebab aku takde mood sebab kereta aku dah mula buat hal. Lepas satu-satu jadinya. Dari aircond, lampu brake, sekarangnih semput pulak... Bilalah Hubby boleh dapat roadtax kereta charade aku nih.... tensenlah....

Adeh... hailah.. badan...

2 ulasan:

Green Amila berkata...

semoga si teruna cepat sembuh. singgah malam kat sini

Syaz Blackrose berkata...

terima kasih amila..