Isnin, Januari 27

Blues Monday #44

Assalamualaikum...

Bantuan RM 100 Buat Anak - Anak Yang Memasuki Sekolah Tahun 2014

Alhamdulillah... dapat bantuan RM 100. Buat ibu bapa yang dah biasa terima duit bantuanni saban tahun, maybe biasa - biasa jer pada mereka. Pada aku yang baru pertama kali terima ni (Aternye anak soghangkan..), rasa bersyukur sangat-sangat ada juga rezeki anak teruna akuni. Bolehlah di belikan macam-macam untuknya. Tapi........, aku rasa macam nak simpan dalam akaun Tabung Haji anak teruna. Yang mengejutkan, Anak Teruna aku turut berfikiran yang sama nak simpan duit dalam bank. Teruja pulak dia nak simpan duit dalam bank.

Minggu depan dan hari Khamisni sekolah dia bercuti, hmm.. rasa macam nak bawa anak teruna pergi masuk duit dalam Bank pulak. Kebetulan pula, minggu depan Walidnya kerja malam. Kira jadilah nih.. biar Anak Teruna ku rasa seronok simpan duit bukan tahu nak berbelanja beli barang mainannya sahaja.

5 ulasan:

Izwa Kamaruddin berkata...

same la baru je dpt..

Unknown berkata...

Alhamdulillah rezeki.. peluh pun tak hilang lagi ni..

OKje berkata...

Okje baru dapat gak hari sabtu ritu....habis dah sebab terus bayar yuran haha

Mummy MM berkata...

Yeay, dapat jugak beli peralatan sekolah yang baru kan sis.

razifredz berkata...

Alhamdulillah .. mengurangkn sedikit beban