Isnin, Mac 23

Blues Monday #79


Assalamualaikum wbt...


Morning semua..... korang sihat tak? Aku masih dalam kepenatan sebab semalam aku baru turun dari bukit lagi. Jangan nak pikir lain haa... minggu lepas aku berada di dua bukit peranginan dalam Malaysia ni, hari ni pun aku naik bukit peranginan yang lain pula. Minggu lepas aku di utara, minggu ni aku di tengah banjaran titiwangsa pula. Jom tengok gambarjelah.


Wifie dalam kereta kejap Masani aku ada di dalam kereta nak pergi kenduri
Yup..yup..yup.. tempat yang nak..... sangat aku pergi setelah sekian lama. Terima kasih buat Hubby sebab sanggup bawa aku ke sini.



Nanti lepas aku edit semua gambar aku update cerita yer.. adios...

1 ulasan:

hainom OKje berkata...

Bukit tinggi ke tu Shaz?....
Memang seronok dapat naik bukit guna kereta kan hihi.....baju dah basuh lum?