Rabu, Mac 18

Walimatul Urus #6


Assalamualaikum w.b.t...

Entry tertunggak lagi.. huhuhuhu... jenuh aku nak maraton macamni.. nih labtop aku punya pasallah ni... kalau tak lama dah settle entry ni semua...

Di hujung bulan 5 tahun lepas, anak buah sebelah Hubby aku melangsungkan perkahwinan. Sebelah perempuankan.. Lagipun anak kepada kakak ipar aku yang sulung. Nak tak nak kena turun juga. Tolonglah apa yang patut tu.

Jomlah kita layan gambar jer...
 Pelamin pengantin
 Malam Akad Nikah (Selfie dengan muka yang tak semenggah)
Dah selesai nikah...
Anak buah Adik Hubby yang bongsu (malu-malu konon)
Upacara pembatalan Wudhu'
 Hotel tempat kami bermalam
 Bilik tidur kami
Rupa bilik air kami, buka bidaijer.. see trough kau....
 Sistem 'touch skrin' lagi tau.. mana main gantung-gantung nih...
anak teruna tak malu
 Kaunter hotel
Kami bergambar dahulu sebelum pergi kenduri


Sarapan kami
Selfie dulu sebelum pergi kenduri

Hantaran untuk pengantin
Mak mertua dan ipar-duai aku


Suppedeq dulu sebelum pengantin sampai

 Pose dulu sebelum pengantin lelaki sampai

 Ketibaan pengantin
 











Ok dah tangkap gambar ala-ala formal ni, jom kita tukar...........




Ntah apalah yang pengantin lelaki tu pandang yer..







"Menjeling-menjeling ku bertentang, mata kita saling memandang..."




Ok jom shooting luar pula.....
Aku suka yang ni, cantik..



Jenuh edit kalu tak cantik korang tengok ajelah yer..

Nak main cak-cak plak..
Aku suka pemandangan gambar ni cantik sangat kan...
spoil sungguh aku ambil dari belakangkan? muehehehe.. nasib hang pa lah...
part ni, memang kami bantai gelaklah.. sebabnya kebetulan angin lalu, korang nampak tak yang berjaring tu? kalau berdiri atasnya digalakkan jangan pakai kain pasal nanti habis terbang kain naik ke atas muehehehe...
Pakaikan kasut ala-ala cindera tak boleh blah... muehehehehe...
Dah penat edit nasib kome lah yer..

Esok hari sebelah lelaki pula, ha.. kat sini aku tak ambilpun. takde mood...


Pengarah masa shooting, pengarah bersama anak buah Hubby kalu tak menarik, korang jamu mata ajelah yer.. kalu cantik sila-silakan komen...










































1 ulasan:

OKje berkata...

Senang buat majlis rumah lelaki dan perempuan tak lap lama kan Syaz. Pengantin pun tak penat....boleh cepat cepat honeymoon hihi