Isnin, Mei 9

Blues Monday #100



Assalamualaikum wbt...


Seminggu lamanya aku bercuti.. seronok giler dapat bercuti nih... berehat-rehat di rumah dan bermalasan di rumah.. muehehehe... kononlah dapat rehatkan.. dengan anak bulus aku yang semakin banyak buat sepah satu rumah macamlah dapat duduk berehatkan... tapi memangnya seronok tanpa stress di tempat kerja. Kadang-kadang aku rasa nak berhenti kerja je, sambil tu aku jaga anak bulus aku sepanjang masa. Tak stress tak tension macam duduk kat pejabat. 

Bila dah seminggu di rumah, masuk kerja mulalah malas nak duduk mengadap komputer dan kerja. ngih..ngih..ngih.. tapi nak layan blog okjer.. mih..mih..mih.... 

Hari buruh yang lepas, aku berjalan lagi keluar negara lagi! berjalan lagi! muahahaha.. nanti cerita nya aku upload pelan-pelan ek... ok sampai sini sahaja.. babai...

Adios....


Tiada ulasan: