Isnin, Jun 13

Blues Monday #101


Assalamualaikum wbt...

Haiyoooo.. lama sungguhlah aku tak bersiaran dalam blogkan.. ceh ingat ape ko masuk radio ker... nak bersiaran bagai.. muehehehe.

2 minggu lepas penyakit 'M' melanda untuk berblogging. Minggu lepas pulak, aku masih di kampung bersahur dan berbuka dengan family hubby. Lemau tak terkatalah. Almaklumlah, cutikan. 

Eh lupa pulak nak ucapkan selamat berpuasa buat semua ummat Islam yang ada di seluruh pelusuk dunia. Ceh..ceh.. worldwide ko... Hari ni dah Ramadhan ke 8 yer.. hari ni jugak anak-anak mula bersekolah. mulalah hidup menempuh kesesakan setiap kali tugas menghantar dan mengambil anak teruna.

Nak tahu apa anak teruna aku cakap bila dia dah mula sekolah balik, "Ummi, kan best kalau cuti sekolah sambung lagi, bolehlah tidur balik. Lepastu tidur lama-lama". Hmm dalam mimpi kamu ajelah nak oooiii...
sahut aku dalam hati aku.

Oklah, sampai sini ajelah. Nanti panjang-panjang tak macam blues mondaydah. Adios..

3 ulasan:

idzwa kamaruddin berkata...

selamat berpuasa

Mommy Muhaimin berkata...

Saya pulak lama sangat bercuti. Semangat pulak bila balik belajar. Hahah. http://diarimommymuhaimin.blogspot.com/

Syaz Blackrose berkata...

selamat berpuasa idzwa kamaruddin

Mommy Muhaimin, iyerlah dah dapat babykan.. mmg lama cutinya...