Isnin, Julai 25

Monday Blues #104


Assalamualaikum wbt...

Pagi-pagi aku dah beranginnih.. sampai officejer, parking yang selalu aku guna dah kena ambil dek orang. Grrr... ape pasal nih, biasa tempat tu takde orangpun kenapa ada yang berani parking ni? Akupun pusing satu pejabat cari parking strategik. Tapi bila nak undur jer, eh.. eh.. dah ada nombor plate kereta? hadui... apa kejadahnya ni... habis semua parking depan pejabat dah bernombor plate kereta. Grrrr... rupa-rupanya pegawai A dah ada petak parking sendiri. Grrr... tak adil. Pengarahpun sibuk nak parking tempat sendiri juga. Padahal (dah kategori marah ni) tempat mereka pun ada... siap berbumbung lagi cuma jauhjer. Jalan jauh sikitjer...  Pemalas sungguhlah... Grrrr... memang berangin sungguhlah... Grrr.... Orang yang bawak motorpun dah bawak kereta, manalah tak penuh parking. Hadoi.. sakitnya hati.... bilaparking yang selalu aku guna dah kena ambil.. Grr.... rasa macam nak beli nombor plate, letak kat parking tu. takpun, aku beli jelah petak parking yang selalu aku parkingkan.. muahahaha... abeh duit aku bulan2 kalu camtu.. hahahaha...

Hilang Blues Monday aku jadi Angry Monday huhuhuhu..... Grrr.....

Tiada ulasan: