Isnin, September 12

Blues Monday #106

Assalamualaikum wbt..

Salam Aidiladha buat kawan-kawan semua... kebetulan pula hari raya ni jatuh minggu cuti sekolah. Mesti ramai yag pergi bercuti sambil berhari raya korbankan..

Tahunni giliran Aidiladha di rumah Mem Ita. So, macam tak rayalahkan.

Petang pula, aku dipujuk oleh anak teruna agar pergi ke taman sebab dia nak mencari pokemon pikachu. Alahailah anak... aku layan kan ajer..

Tapi.. yang peliknya, tengah aku sedap- sedap melayan anak teruna cari pokemon, kami di datangani dek segerombolan manusia yang turut bermain pokemon.

 Tengok makcik-makcikpun main
 Anak teruna aku tengah ikut orang tangkap pokemon
 Takut aku tengok, kalah kat pasar raya tau
Semua orang sibuk tengok handphone

Hailah dunia... macam-macam. Harini hari raya kot.. tolonglah.. gelak aje aku tengok

Adios...

Tiada ulasan: