Isnin, September 30

Blues Monday #36

Assalamualaikum...


Hari ni aku rasa kepala aku ada sedikit weng, Kepala ku memberat. Nak tido, nak rehat sumer ada dalam satu. Aku takkan dapat bersenang lenang selagi semua benda tak siap lag. Esok tarikh akhir hantar Self made dictionary anak teruna kesayangan aku. aku lambat tido semalam disebabkan nak siapkan buku tu lah.

Mood hari aku kelaut.. nak berlawak pun tak larat. Tulah gatal lagi, semalam kami sekeluarga pergi ke Nilai 3 shopping lampu huhuhu.. jauh tu mcm di Klang takde lampu kan.. hahahaha.... sudahnya hari kepala aku pening sepeningnya.. kena urut sedap nih.

Hmmm.. Aku nak telan panadol actifast jap...keja kena buat gak nih... tapi antara panadol dengan tido aku pilih tido tapi apakan daya time kerja nih...........

Wassalam.....

Tiada ulasan: