Jumaat, Oktober 18

Pertandingan QE 5S Peringkat Wilayah

Assalamualaikum...

Lama dah sebenarnya aku peram kesah QE ni. Lama giler.. berbulan-bulan yang lalu. Sampaikan Team kami dah lepas bertanding di peringkat Kebangsaanpun aku tak upload lagi. M aku besor sangat tu yang blog akunih lama dah kesunyian dan penuh dengan sawang. ISh..ish..ish.. mana pulak pencuci sawang nih....ahaks...

Ahli - ahli Team Task Force QE 2 datang dari berbagai jabatan dan berbagai perangai. Bermula dengan orang-orang yang aku mulanya tak berapa nak kenal kini jadi rapat -serapatnya. Macam-macam jenis perangai ada yang memeningkan kepalapun ada, namun itu semua tidak menjauhkan kami malah lagi merapatkan kami semua.

Hmm.. aku rindu suasana tu lagi. Walau kami berbeza namun kami sehati dan sejiwa. Seronok sangat..

Jom kita layan gambarlah, sambiltu aku bercerita kat kome semua ek.. hehehe.. macam biasaler...

Sebelum itu jom kita tengok cerita pasal Brainstorming QE kami di SINI (buat keluarga Team Task Force QE 2, sudi-sudilah membacanya)



Bermula dengan gambar sebelum pertandingan
Sebelum Pertandingan
Presenter (betulke ayat aku nih..) dan pemantun yang duduk nih tengah gelisah.. mana nak menghafal lagi.. nak bergaya lagi.. hehehe
Pantang ada masa terluang berpossing aje kaminih..

posing sesaja, sambil menunggu giliran kami untuk beraksi
Gelagat dan persediaan sebelum bertanding

Pentas persembahan
Semasa pertandingan, Gambar kami takde. Masing-masing terlupa nak tangkap sebab yang menonton tu terlalu terkesima dengan persembahan kami. Bak kata orang terlalu menakjubkan lebih kurang begitulah.. sebab dewan yang besar tu boleh jadi senyap sebab nak dengar persembahan kami tu. Ahaks.. ayat tak boleh blah.. bab perah santan ni serahlah kat aku sorang muahahaha...
Dapat sijil penghargaan
Persembahan dah habis, masa untuk mengisi perut yang kelaparan.
Yang lelaki bergaya dan bergambar dengan Big Chief kami
Perempuan pula bergambar dengan penyelaras kami (Orang kuat nih)
punya excited nak bergambar, ada aje gelagatnya

Bergambar Beramai-ramai sebelum pengumuman
Kumpulan KIK dan QE

Masa pengumuman cukup mendebarkan, takut juga kami kecundang dan mendapat silver. Alahai alangkah tak seronoknya. Tapi Bila diumumkan yang kami mendapat Gold.. rasa penat tu terus hilang. Sangat bersyukur kepada Illahi masa tu
Anugerah yang diterima oleh kumpulan-kumpulan yang bertanding
Chief naik pentas terima anugerah Emas
  
Kami bergambar dengan plat anugerah

Tahniah buat Team QE 5S



Jom Baca kisah sebelumnya:
Brainstorming QE

Tiada ulasan: