Rabu, Januari 6

Welcome 2016


Assalamualaikum wbt..

Hmmm.. tahun baharu datang lagi. Agaknya masih belum terlambat aku nak mengucapkan Selamat Tahun Baharu pada semua pembaca dan rakan-rakan blogger. Apa cerita yer tahun baharu ni? Apa azam korang semua? Azam aku tahun lepas mcm kelaut jer... huhuhuhu... umur semakin meningkat, dunia juga semakin tua. Hmmm.......

Malam tahun baharu hari tu, korang pergi mana? ramaike yang bercuti. Aku balik kampungje.. malas nak sambut ke apake. Aku balik kampungpun ada tujuan, aku nak ambil balik anak-anak bulus aku yang aku tinggalkan sekejap haritu.. huhuhu.. anak-anak bulus aku dah semakin bam bamlah... 

Jom aku belanja gambar mereka..


Kucing Pak Ya, ibu muda.. anak nak susupun tak dibaginya..
 Aurella ketika di kampung... suka sangat duduk dalam tempat poo

 
Ini bila dah balik rumah, masing-masing qada' tido sebab keletihan 1/2 hari dalam kereta. Tengok Aurella dengan tempat kegemarannya..

Tiada ulasan: