Isnin, September 29

Blues Monday #59

Assalamulaikum...

Hmm.. hari ini hari yang membosankan buat aku. sebab apa tahu? sebab hari ini bos aku nak buat mesyuarat pengurusan. Malas sangat sebab malas nak dengan bos aku tu membebel sebab bila dengan suara dia aku rasa bingit sangat dan menyakitkan telinga aku..

Huhuhu.. tolonglah... tak larat nak tadah telinga. Naik bernanah telinga aku dibuatnya. Manakan tidak kalau dah setiap minggu berjumpapun nak buat mesyuarat lagi. Setiap minggu dah membazirkan masa aku nak membuat kerja, Harinipun nak membazirkan masa aku lagi. 

Bosan giler kau... ish.ish..ish.. oklah bos aku dah masuk bilik meeting.. chow dulu

2 ulasan:

Mummy MM berkata...

Pakai earphone sis. Heheh.

Firdausy CiLiKku berkata...

muehehe.. pernah buat.. tp masih dengar jugak suaranyer.. lg penin pala lg adalah.. sudahnya skarangni, lyn pala buat hal sendiri, lukis2 gambar buat dunia sendiri lagi masyuk... hahahaha...