Isnin, September 8

Monday Blues #56

Assalamualaikum...

Mengantuk... memang setiap Isnin aku akan rasa mengantuk yang amat.. Biasalah hari Isnin ialah Hari Lemau Sedunia. Hehehehe... Kesian dengan Hari Isnin, padahal tak salah apapun hari tu. Hehehehe..

Semalam Hari Ahad, Hari pertunangan Adik aku. Hantaran cincin aku yang gubah. Sampai pukul 3 pagi aku bersengkang mata menyiapkan gubahan dan alas dulang sendiri tau.

Taraaa... inilah hasil gubahan aku...




Nanti aku upload lagi gambar pertunangan tuh yer..

2 ulasan:

Lynda Che Lah berkata...

aik..baru nak terkejut ingat adik akak yang kecik tu bertunang..
lupa akak ada adik lain..
tahniah..nak terima adik ipar dah..hihi
pandai akak gubah..

Syaz Blackrose berkata...

hihihi.. akk sendirik br tau tarikh bertunang tuh..
huhuhu.. terima kasih.. itupun dah macam2 perangai dah tu.. penin pala
huhuhu mekasih..main hentam kromo je tuh..