Rabu, Oktober 15

Lagu Permaisuri Oleh Data


Assalamualaikum...

Lirik lagu ni asyik bermain di fikiran aku ajer tau.. entah bila masa aku dengar laguni pun aku dah lupa. Tapi yang pastinya, bila aku nak nyanyi sendiri ataupun humming sendiri mesti keluar lirik ni gak.. cari dan tanya kat pakcik google, ooo.. ghupenye lagu Permaisuri oleh kumpulan Data. Lama dah laguni. masa aku di zaman muda remaja gitu.. Hmm nampak sangat hakak dah tua skarang nih.. huhuhu.. tak sedor diri ingat diri tu masih remajakah? hehehe.. remaja tua muahahaha.. jom kita layan lirik lagu tu ek..


aku rela.... hidup dengan mu....
demi... bahgia.... hanya tuhan bisa memisahkan kita......

dijaga dan lena kekuntum kerinduan ku.....
untuk mempersembah sayang.... pada mu.....
keharumanan bunga tak seharumnya cintaku.....

istemewa....untuk sunting jiwa mu....
bermula pandang pertama....... 
kau utuskan senyum mesra......
aku ingin seribu tahun lagi.. 
bersama mu......

ku binakan mu istana.......
aku rendakan bahagia.....
dengan niat suci.... kau lah ..
permaisuri.....

dijaga dan lena kekuntum kerinduan ku.....
untuk mempersembah sayang.. pada mu...
keharumanan bunga tak seharumnya cintaku....
istemewa untuk sunting jiwa mu.....

bermula pandang pertama ........
kau utuskan senyum mesra.....
aku ingin... seribu tahun lagi .....
bersama mu......

ku binakan mu istana.......
aku rendakan bahagia......
dengan niat suci... kau lah 
permaisuri......

sambutlah cinta abadi......
gengam dan semat dihati....
manisnya asmara........
kekal selamanya....

ku binakan mu istana.....
aku rendakan... bahagia.....
dengan niat suci ......kau lah 
permaisuri.......

sambutlah cinta abadi......
gengam dan semat dihati....
manisnya asmara........
kekal selamanya............

1 ulasan:

Jazz Lover berkata...

Tak pernah pulak dengar lagu nie. Jadi teringin nak dengar