Isnin, Oktober 27

Blues Monday #62

Assalamualaikum..

Hari ini, aku kena buat audit ISO. Tahap bosan yang terlampau. Akulah audit 5S, akulah Audit ISO akulah segala jenis auditlah.. nasib baik audit aset bukan aku. Kalau tak mahu botak dah kepala aku pasal audit.
Logoni hanya hiasan semata-mata

Aku dah bosan dengan auditnih sebenarnya. Sudahlah 9 prosedur aku kena tengok, yang ada cuma 2 orang sahaja Auditor yang ada. Sepatutnya kena datang audit 4 orang, tapi disebabkan hal tertentu, terpaksalah datang 2 orang sahaja semata... Mujurlah kami dah expert sikit, so sekejap sahajalah kami buat sessi auditnya. Letih nak tulis laporan.. kerja di pejabatpun tak terkejar ini lagi nak buat kerja lain dari skop kerja.. alahai nasib...

2 ulasan:

Jazz Lover berkata...

Wah, letih giler kalau macam tu.

Syaz Blackrose berkata...

huhuhu.. dah kerja yang.. nak buat camno..