Isnin, Disember 1

Blues Monday #67

Assalamualaikum..

Hari baharu, minggu baharu, bulan juga baharu, Pengarah baharu juga... hmm... hari yang agak seronok hari ini. No Blues Monday tapi saja nak letak dalam topik ni. Hehehe... walaupun pada mulanya aku agak berat untuk bangun pagi sebab keletihan berjalan semalaman ditambah keletihan sabtu malam aku bermain badminton. Kepala aku yang kepeningan berpusing-pusing macam gasing sampai hari ini.

Hmm.. aku nak bercerita mengenai kesah hari sabtulah...

Tgh hari sabtu yang lepas, aku pergi kenduri kawan aku yang bekerja dipejabat cawangan Tengku Kelana. Majlisnya sekali dengan Adik ke abang dia pun aku tak pasti lah pulak. Cantik serba merah mandarin dan silver. Lagi nampak kelas kalau dengan warna hitam. Muehehehe... suka hati aku aje nak komen warna baju penganti orang kan...Muehehehe...
 Tahniah buat Baity dan Suami, semoga kekal abadi sehingga ke anak cucu.
Adios..

1 ulasan:

hainom OKje berkata...

Selamat Pengantin baru buat mereka....