Isnin, Februari 9

Blues Monday #73


Assalamualaikum wbt...

Aku dah sembuh dari demam. Yang best tu demam aku seharije. Rupa-rupanya demam aku demam urat. Jenuh juga kalau urat tergeliat ni yer.. manakan tidaknya, aku bekerja keras minggu lepas. Terkejut jadinya badan aku ni.

Isnin sekali lagi, Blues Monday sekali lagi. Tapi kaunter pejabat aku tak Blues Monday pulak, public datang ramai dan berpusu-pusu nak buat submission. Jenuh jugakler.. sekarang musim orang tak sihat kot. Aku tengok rakan setugas aku dan 2nd bos aku macam tak berapa bermaya nak menjalankan tugas. Hmm... aku pulak yang terlebih enegatic hari ni.

heh energetic punya pasal dah aku di suruh buat kerja orang. Hampeh betullah...kerja sendiripun tertunggak, lagi kena buat kerja orang.nih nak kena masuk KIK pulak.. ades.. tolonglah bos.. kerja yang adapun tak tercapailah...

Oklah aku nak siapkan kerja aku yang dah tertunggak hampir 2 minggu. grr..

Tiada ulasan: