Isnin, April 15

Blues Monday #24

Assalamualaikum...

Aku tengah buntu nih, bulan lepas aku dapat buku aktiviti ibu dan anak yang kena aku siapkan setiap minggu. Sampai hari ni, aku masih tak tau nak buat macam mana.
Korang tengoklah kosong lagi nih.. buntunih... buku contoh dah beli, nak lukis tak reti. nak lekat-lekat pulak printer kat office hitam putihjer.. nak tumpang printer jabatan lain pulak segan.. huhuhu... apo nak di buek, memanglah hantar bulan 10 kalu tak penuh camner... tolong... ada sesapa nak tolong aku buat tak? aku bagi upah RM 5 camner? hehehehe....

5 ulasan:

Hanif Idrus berkata...

Hihihihihih..selamat berusaha..

Isabel Diaz berkata...

Buku macam mana tu?

Syaz Blackrose berkata...

thanks bro.. huhuhu.. jenuh

Syaz Blackrose berkata...

aler buku biasa buku lejar yg besar buku latihan. tp kena buat macam dictionary untuk kanak2. nanti hujung tahun tece dia akan uji pembacaan. faham ke tak

Syaz Blackrose berkata...

eh dah tertekan enter..

hujung tahun, kalu anak cemerlang, ibu pun dapat hadiah hehehe.. tp nak dpt idea susah giler nih