Ahad, Jun 17

Balik Kampung #2 plus cuti-cuti melawat Perak #1

 Assalamualaikum
Cuti Sekolah bermula lagi, Aku n Family cadang nak balik kampung atas permintaan anak teruna yang kerinduan dgn anak menakan hubby. Tetapi alangkah malangnya bila sampai, Abang saudaranya ke ipoh rumah SIL (sister in law) aku. Disebabkan itu aku pun menjalankan racanganku di mana, sebelum balik kampung aku dah merancang nak berjalan-jalan sekeliling Perak sempena tahun melawat Perak 2012 (xderlah sekeliling, sesetengah tempatjer...)
Bermula dgn pencarian aku kat en. Google, tempat yg terdekat aku tuju adalah, Kuala Kangsar. mulanya aku ajak hubby ke Ulu Kenas utk mandi-mandi. Anak teruna yang tahu nak pergi mandi, dah tak sabar yelah tempat kesukaan (Air).


Makan sebelum masuk air (airnya agak keruh dan sejuk,
 x macam sebelum aku datang dulu)
Pemandangan Sungai yang indah

Sesudah mandi, aku mengajak ke Kuala Kangsar. Tapi malangnya, Hubby tak mahu ke sana dan alasannya dah petang sangat. Terkilan hati nih, sebab masa 1st aku pergi, waktu hujan dan x dapat nak tangkap gambar2 menarik kat kuala kangsar. Sedih.. Sob..sob... isk........

Tiada ulasan: