Selasa, Jun 19

Sehari yang Mengantuk

Huaaargggghhh... 

Menguap sesaje aku dari pagi hinggalah ke petang. Sekarangnih tgh tunggu waktu berbuka (puasa sunat bln Rejab tau, bkn ganti pose) pun masih terasa mengantuk yang amat-amat. Pagi tadi aku dgn 2nd bos ada taklimat pasal SOPHOS masa tu pun aku rasa aku dah menguap dekat 10 kali kot. Konpem mata aku merah giler... masa pandang muka orang ahaks.. Nak tangkap gambar bermaipun takde mood. Nak gak snap gambar, nak letak kat blog. tp malangnya aku tertinggal h/p Balik dari taklimat masih tak dapat menangkis rasa mengantuk aku. buatlah keja camner pun, masih gak nak terlelap. Last2 aku masuk bilik server n tido dalam kesejukan. Nasiblah janji leh lelap jap br 10- 20 minit. Tgh hari seperti biasa rutin aku ambil anak kat tadika n hantar ke pusat jagaan. 

Oklah.. dah sampai waktu berbuka, aku g buka pose dulu naa..

Tiada ulasan: