Sabtu, Jun 16

Kursus #3

Asaslamualaikum...

      Masih dalam post tertunggak, almaklumlah disebabkan kekangan dalam melaksanakan tugas harian, membuatkan aku x sempat nak update blog dengan cerita-cerita terkini.
      Sebelum aku bercuti panjang semasa cuti sekolah yang lalu, aku di arahkan utk menggantikan pen. pengarah aku untuk menggantikan dia yang akan bercuti di dalam kursus Pembangunan Pelan Strategik ICT. tapi masa seharijer, esok dia pulak yg pergi ke kursus tu. Mujurlah kursus ini di hadiri juga oleh Pn. Ana, jadi tidaklah aku kebosanan waktu tgh hari. Tambahan lagi, group aku adalah group teknikal maka amatlah sekepala semuanya dan menghiburkan.

Oklah kita layan gambar sepanjang kursus berlansung

Sampai bukan main awal lagi. start kursus hampir jam 9 gitu.
Suasana semasa kursus
Group Pembangunan

Tiada ulasan: