Isnin, Jun 18

Walimatul Urus #3 dan Sungai Besar

Assalamualaikum...

      Masih dalam post tertunggak..dah bersawang ghupernye post aku nih.. (heh br nak prasan ke?) kalu dah rasa dah lemau baca, x yah baca. aku x paksapun.. nih kan blog syok sendiri hehehe...
      Kalinih, aku blk dari kampung lebih awal. sebab2 utama nya, aku nak ke kenduri jiran opis ku merangkap adik ipar kawan sekolah aku n bekas bos aku. Kebetulan yang tak dijangkakan. Tapi aku x sempat nak snap gambar pengantin, pengantin dah tukar baju awal sangat. yelah aku pun sampai dkt jam 3 mana tidak. siap kena ejek ngan kawan aku lagi. hehehe... alah lambat pun disebabkan aku singgah Sg. Besar (nak beli baju blause kegemaran dan amat sesuai utk aku yg plus saiz nih.)
       Dah kenyang perut, sempat lagi aku menyinggah ke pantai remis, Kuala selangor utk beli kerang-kerangan sebelum pulang. Pada mulanya aku jangka takde org di pantai, tapi jangkaan aku meleset sebabny pantai tu penuh dgn org dan dah macam pasar dibuatnya. Agak menarik, namun disebabkan cuaca yang panas, aku hanya mampu untuk singgah sebentar cuma.
       Jom layan gambar.
Aku Balik ikut jalan belakang, Kampung Gajah dah cantik...
Singgah kedai baju kejap
Pantai Remis - air tengah pasang

Hapdet terkini, gambar-gambar yang aku ambil dari mukabuku pn Kina
 Nilah muka kawan sekolah aku, Botak like my hubby gak ahaks.. dah 3 dah anak dia. Aku? sorangjer.. ntah bila boleh tambah lagi entahler.. rezeki Allah belum di kurniakan lagi.
gambar wife n anak dia yang paling kecik
Ceria Pasangan pengantin
 So pinky
so sweet
Kek yang juga pink
Selamat Penganti Baru buat mereka dan moga di limpahi dengan sebaik-baik keberkatan oleh NYA

Tiada ulasan: