Selasa, Jun 12

Servis & Tinted kereta Hitamku #1

Assalamualaikum....

Balik dari Cherating, aku perlu men'servis'kan kereta aku sebab dah masuk 20K. Tukar wiper, Minyak gear, n plus servis aku kena charge almost Rm 700. Kopak Poket acik ko.... (Nasib baiklah kongsi sorang separuh)
Lepas servis, Hubby nak Tinted keretalak. Tinted satu keta except windscreen, kena RM 280 hmm... not bad gak. pastu Tergeraklah aku nak pasang kamera undur, kopak lagi RM 350. Haiya.... keleta haa... lu punya maintenance saje sudah mau cecah ribu riban.. wa punyer maintenace pun belum cecah ini mcm tau...
ummph.. jom layan gambaq..no....






Pemasangan Tinted bermula
Wajah Jaguh-Jaguhku yang keletihan

Pemasangan Kamera bermula
Sajeje aku snap gambar nih, bunga ape ntah. Aku jumpa kat komplek sukan


Cbuk nak bergambar. Dah elok main basikal, sanggup turun nak nyibuk punye psl
So Sweet.. (huhuhu puji anak sendiri..)







Tiada ulasan: