Isnin, Jun 15

Blues monday #86


Assalamualaikum wbt...

Musim sekolah bermula kembali, aku macam biasalah.. bila dah mula sekolah. Tugas sebagai driver anak teruna aku pun bermula. Pagi-pagi lagi anak teruna cakap mengantuklah, nak tidolah, letihlah, kasut pakai tak bestlah.. dan aku seperti biasa akan membebel sebab time nak pergi baru sibuk nak cari pensel, baru nak cari buku... siapa yang tak hangin begitu.. hmmm... 2 minggu bercuti, anak teruna aku kembali cerah kulitnya (tak main panas) tidurpun terlebih cukup. Bila nak mual sekolah mulalah Blues...

What everlah sayang yang penting tahunni kamu tak lagi lambat pergi sekolah.... Hmm.. macammana nak pupuk hati anak teruna aku seronok pergi sekolah yer.. Huargh... aku pun ikut mengantuk nih.... Adios.. hmm.. bestnyer cuti...

Tiada ulasan: