Jumaat, April 6

Freaky Friday #1

Post yang dah 2 ari aku peram, hari rabu lepas aku di arahkan untuk bagi talk untuk peserta kursus induksi khusus mengenai jabatan aku. Hah sudah.. aku dah la jenis gelabah plus gementar. sampaikan bos aku pesan kena photostat handout pun aku terlupa..

Bos siap bg penerangan kat aku camner nak cakap n buat talk tu. akupun tumpang driver naik main office. Sampai sana aku siap rangka apa yang aku nak cakapkan masa kat dalam dah bersedianih...
Lama aku menunggu giliran aku lebih 1/2 jam penceramah sebelum akunih x reti nak keluar gamaknyer...
Lalu aku di arahkan agar masuk juga ke Auditorium tunjuk muka. Penceramah sebelum aku baruje habis bg talk. So.. akupun buatlah persiapan.. slidepun dah dipasang, peserta keluar sorang2.. dlm hati nak tungguke nak teruskan? aku diamkan jer... xlama menunggu, aku pun bukak mulut, tanyakan pd peserta nak tunggu or boleh teruskan.. ramai yg mintak teruskan je... so aku pun bukak mulut.
Bismillah... bukak jer mulut.. trus aku lupa nak ckp aper... aper yang aku karangpun dah terlupa nak tgk psl aku xnampak aper dah.. yang aku tau nak abih cepatje.... dlm hati dgrke diorang nih ape yg aku ckp? muahahaha... ckp punye ckp, alih2 dah sampe ke kesimpulan.. eh cptnyer.. tgk jam adalah dlm 15 minit aku bercakap. yg penontonpun terkejut psl aku ckp kejap sgt... huhuhu.. seronok ati aku... selesai sudah...
Tahun depan orang lain plak...

Tiada ulasan: