Sabtu, April 28

Amsyar Mikhail

25/4/2012

Tahniah buat rakan pejabat ku telah pun selamat melahirkan seorang bayi lelaki seberat 3.03 kg pada jam 2:30pm di HTAR. Amsyar Mikhail sgt comel mcm muka kakak nyer...
Masa aku sampai tgh hari jumaat, suaminye turut ada di situ sebab mmg dah nak keluar hospital dah pun almaklumlah dah 3 hari dan babypun xder ape2 masalah...
Bila aku n Ummi Ana sibuk duk belek baby, kakak baby, Alyaa marahkan kami yelah perhatian dah beralih ke baby bukan pada dia. Macam yang selalu kami buat pada dia. Memang ibunye selalu cakap yang Alyaa agak jeles dgn baby. So.. aku pun cubalah mengambil hati Alyaa dgn mendukung Alyaa dan mencium Alyaa macammana aku buat pada Mikhail. Kebetulah anak terunaku nak ke toilet, aku pun bawa sekali ke toilet.. Bertambah seorang lg ummat muhammad ke dunia ini.. (hai.. bila pulak giliran aku nak menambah nih....)

 Ummi Ana membetulkan kepala Mikhail utk mudah menangkap gambar

Berkerut mukanya sebab kena usik


Tiada ulasan: