Rabu, Mei 9

Panasnya

Assalamualaikum... 

Sebenonye aku xde menda nak ceritapun, ntahler malas sikit. Maybe disebabkan kepanasan yang melanda akhir2nih.. yelah dah aku bukak 3 kipas dgn kelajuan sederhanapun x terasa sejuk gak...nak bukak kuat2 karang tercabutlak kipas nih.. takut aku dahlah hubby keja mlm minggunih. Nak tgk showdown 2012 yg mmg x pernah aku miss tgk pun xder mood. rasa mcm nak tido tp ati nak tgk gak. Anak teruna duk tgk dragon ball kat tingkat bawah. So, nak x nak kenalah aku beralah... dah tu tercampaklah aku kat atas dalam kepanasan. Terpikirlak nak beli air cond.. tp itulah, hutang byk lagi x habis... hmmm... apa nak buat, redha jelah...ish...sepatutnya aku kena bersyukurkan? yelah yg lebih miskin dr akupun ada, silap2 kipaspun xder kat rumah.. bila panas jenuhlah berkipas nak sejukkan badan. 
hmm oklah mmg dah xder citer sgt dahnih.. nanti ada citer baru akan dtg aku citer lg ek ahakzs... xoxo

Tiada ulasan: