Isnin, Ogos 27

Selamat Kembali Bertugas...

Assalamualaikum...

Selamat kembali bertugas, terutamanya kepada diri aku sendiri (Ahaks.. ahaks..) dan aku ucapkan kepada rakan-rakan blogger dan rakan-rakan ku yang bekerja. Kepada yang belajar tu selamat kembali menyambung pelajaran anda.. Semoga hari ini, merupakan hari yang ceria buat anda semua. Di harapkan anda semua dapat menjalani hari ini dengan penuh semangat dan efektif di dalam menjalankan kerja-kerja harian.

Jangan jadi macam aku tau, hari ni aku agak lemau dalam menjalankan tugasan harian aku dalam erti kata lain, malas.

 Tengok si comelnih... sedapnyer dapat tido..



Buat pengetahuan koranglah satu kerjapun aku tak start lagi tau  (wahahaha... pengakuan jujur). Anda semua jangan ikut tau, tak elok untuk kesihatan anda. Almaklumlah... seminggu aku bercuti raya pada minggu lepas, lepas sudah tension aku dengan kerja-kerja di pejabat, lupa seketika masalah di pejabat. Bila nak mula bekerja, segala sendi dan tulang temulang dah jadi lemah untuk memulakan sesuatu pekerjaan. Tu yang dah jadi lemau tu...

 alo..lo..lo.. ngantuk sangat nih..

Hmm.. Kemungkinan aku akan kembali cergas bermula esok, dan esok juga aku akan bertungkus-lumus menyudahkan kerja-kerja yang tak sempat aku sudahkan sebelum bercuti raya hari tu. Insyallah... tapi kalau dah spoil mood pagi-pagi esok, silap-silap lemau dan malas tu datang kembali.. muaahahahahaha......  chow.. Adios..



Tiada ulasan: