Isnin, Januari 28

Blues Monday #19

Assalamualaikum....


 Letih balik dari kampung hubby tak habis lagi. Letihnya ngalahkan macam aku pulak yang memandu. Hehehe.... padahal yang memandu tu hubby aku, aku yang duduk sebelah pulak yang terlebih letih tahap gaban.




Apa citer blues monday aku arini ek... aku agak blur skit nih.. hmm masa aku kat vietnam haritu, terkejut gak aku pasalkan kat negara tu bukan setakat kat atas jalan raya jer ada traffic jam, tapi...
kat atas airpun boleh ada traffic jammed...
so, nasihat aku, bila berada dalam sampan sila letak tangan di dalam bot dan jangan sesekali letak tangan anda di pinggir sampan kalau tak, akan terputus dualah jaritu. 


#entrinih dibuat dlm keadaan mengantuk, andai aku merapu or ayat yang takde kena mengena tu abaikan jelah ek hehehehe

2 ulasan:

Angel Love Soldier berkata...

Wow, bahayanya..

Mimi Azirah berkata...

kat atas air pun de jammed ye