Selasa, Januari 1

Tahun Baru 2013

Assalamualaikum... 

tahun-baru-2013

       Tahun Baru menjelang lagi, bertambah lagi usia kita bertambah juga usia bumi kitani. Apa azam korang tahun 2013? Azam tahun lepas dah terlaksanake? ataupun ada yang bawa azam tahun lepas ke tahun hadapan? Apa azam aku? tahun lepas punya azam dah terlaksana dengan terbitnya blog aku ni. Azam untuk tahun ini pula, aku nak renovate dapur rumah aku andai di izinkan Allah. Hai... bolehke aku nih nak menyimpan? nak berjalan lagi merata aku pergi nanti nih. Huhuhu... Akan aku usahakan selagi terdaya.

         Apa aktiviti korang sempena cuti tahun baru ini? Kalu diikutkan memang banyak konsert-konsert dan sambutan tahun baru yang diadakan sempena tahun baru, tapi bagi akulah dari pergi konsert-konsert yag tak mendatang faedah dan pahala tu baik kita ke majlis-majlis ilmu lagi elok tambah pula pahalapun dapat. Dengarnye jam 8 malam semalam ada majlis sambutan tahun baru bersama Ustaz Azhar Idrus, malangnya aku dah rugi sebab baru tau pun dah terlambat. Takde pula perkara ni di hebahkan sekitar pejabat aku, selalunya ada sahaja poster-poster terpampang di papan kenyataan. Hmm... pelik.

       Sampai di sini sahaja celoteh aku. Selamat tahun baru buat semua teman-teman logger dan buat anda di luar sana. Semoga tahun ini menjadi tahun yang lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya dan dipenuhi dengan keberkatan yang melimpah ruah dengan sebaik-baik keberkatan buat kalian yang ada di luar sana. SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2013.....



Tiada ulasan: