Isnin, Jun 10

Blues Monday #28

Assalamualaikum...

Hari ini bermula semula waktu persekolahan buat anak-anak yang bersekolah buat pertengahan tahun ini.Dengan ini secara rasminya tugas aku menghantar anak terunaku ke sekolah bermula semula hari ini. Hai.. alangkah bestnya kalau cuti sekolahni tiada penghujungnya.. seronok rasanya bila pergi kerja rileks, balik kejapun rileks takde stress sebab jemkan... tengah hari pulak, aku tak payah nak keluar amik anak teruna balik sekolah dah, bolehlah aku lelapkan mata aku sekejap. Tapi, harini mula balik rutin aku yang biasa.. Huarghhh mengantuknya hari ni.. tido tak cukup pulak. Bluesnye harinih... nak pergi meting petangnih pun rasa malas.. Huarghh... nak titun... huhuhu... 


Oh yea, mulai esok aku mungkin akan kesibukan dengan QE dari pagi ke malam, maafkan aku andai aku tak sempat nak letak post entry sekerap mungkin. Banyak post yang tertunggaklah nih.. pelan-pelan kena kayuhlah nampaknya


4 ulasan:

Mummy MM berkata...

Takpe.. Utamakan yang penting..

Firdausy CiLiKku berkata...

hehehe terima kasih isabel...

OKje berkata...

Sambung baliklah rutin menghantar anak ke sekolahkan Syaz

Firdausy CiLiKku berkata...

hahaha.. aah okje.. bersambung balik rutin biasa