Rabu, Oktober 31

Aku Di jangkiti Virus Selsema

Assalamualaikum..


Harini aku tak berapa sihat, aku dijangkiti virus selsema. Sebenarnya semalam lagi aku dah kena, akuni kalau kena selsema sememangnya akan kena dengan agak teruk, habis hidung aku sentiasa berairjer.. tisu pun sentiasa berada dekat dengan badan aku. Boleh dikatakan tisu dan aku sungguh sinonimlah. Dimana ada aku disitulah tisu akan menemani diriku ketika diperlukan. Boleh dikatakan sahabat sejatilah kiranya. Aku dan tisu takkan boleh dipisahkan ibarat irama dan lagu. ahaks.. ahaks..
He..he..he.. mulalah aku mengaruts nih. Hmm ikutkan hati,aku nak post pasal wish untuk aidiladha namun malangnya, post tu terpaksa aku tangguhkan atas sebab kesihatan dan juga atas sebab kemasukan entiti ke dalam rumah aku. aku juga tak larat nak berkarya dan tak larat nak mengedit gambar untuk tatapan semua, tambahan lagi malamni hingga hujung mingguni, hubbyku shift malam, ini boleh membuat aku rasa seram untuk duduk rumah dengan anak teruna aku. Dahlah anak teruna tu jenis penakut, aku yang sedia takutni lagi lah takut jadinya.
Takpe korang jangan takut.. dan jangan pulak korang takutkan aku ek, aku janji akan aku sambung berkarya setelah kesihatan aku pulih kembali dan entiti telah aku nyahkan dari rumah aku tu.. maaf seandainya aku terpaksa meninggalkan dunia belognih buat sementara waktu. Untuk sementara waktujer tak lamapun kot.. ish tangkap sedihlah pulok..
Ahaks.. ahaks.. ahaks.. kita berjumpa lagi nanti.. Aaaaaaa.. chumm... sort.. oh tisu yang ku sayang, sentaiasa disisi.. heheheh.. chow..

Tiada ulasan: