Sabtu, November 24

Steamboat @ Home

Assalamualaikum...

Kalini aku nak cerita pasal early celebration untuk lanjutan cerita birthday aku yang lepas. Tengah hari sabtu lepas, My Mum datang rumah dengan niat nak ajak keluar dan nak belanja makan untuk sambutan hari jadi aku. Elok pulak, aku dah plan nak makan steamboat sebab semua barang dah beli dengan periuk steamboatpun aku dah beli. So, dari tertangguh lama-lama plan nak buat steamboat tu, aku teruskan juga plan aku nak makan steamboat di rumah, aku minta Hubby sms Ma cakap makan di rumah aku je. Tepat jam 6, Ma datang bersama adik-adik aku, cu n yang iwan tanpa abah n nyah ajoy sebab cik nyah keja, abah ntah aku tak tau ape citer. Cu cakap abah merajuk dengan Ma. Aku bahagi tugas dengan Hubby, aku masak kuah tomyam,dan grill daging, manakala hubby siang barang basah. Lepas maghrib, kami mula melantak. Hm.. kenyang.. dan puas hati.. tak ayah membazir keluar duit banyak-banyak.. boleh buat berkali-kali.. hehehe


Mak Cu makan bertambah berkali-kali, Cik Yang juga begitu.


#nanti nak cerita pasal sambutan kat Sikin untuk malam ahad lepas pulak

Tiada ulasan: