Ahad, November 25

Birthday Celebration

Assalamualaikum...

Untuk petangni, aku nak cerita pasal sambutan hari lahir aku minggu lepas. Disebabkan Aku dah sambut awal sehari sebelumtu kat sini, untuk hari lahir aku tu, cuma kami bertiga ajela yang sambut. Mulanya cadang nak sambut dekat Kuala Selangor tapi tak jadi. Kami terus ke sikin untuk makan malam. Menu yang biasa aku makan kat Sikin tu, boleh tengok kat sini dan sini juga. Yang buat aku cukup seronok malam tu, bila anak teruna aku cukup berselera makan nasi siap bertambah lagi. Tempat yang kami dudukpun dia yang pilih.

Menu biasa kami

Tengoklah licin nasi.. siap tambah lagi.

Alhamdulillah.., dah bertambah umur aku. Sempena Maal Hijrah yang lepas, aku juga cuba untuk berhijrah ke arah yang lebih baik. Insyallah dengan izin-NYA.

Tiada ulasan: