Ahad, November 25

Terapi Rendaman Kaki

Assalamualaikum.....

Malam semalam, aku ke rumah ma. sebenarnya dah lama ma ajak aku untuk buat terapi kaki ni. So, disebabkan harini aku tak keja, akupun setuju nak ikut buat sekali. Dengan bayaran RM 10 selama 30 minit ++ akupun cubalah terapini. Tempatnya di Taman Medan, milik jiran ma, atas kedai barangan basah milik ayahnya.
amalan yang perlu diamalkan setiap hari

antara orang-orang yang menjalankan terapi
Baru masukkan kaki
Sebelum rawatan
Wayar yang menyambung alat penarik toksin
Semasa rawatan
Kanak-kanak dan ibu mengandung adalah dilarang melakukan terapi.

Aku tak sempat nak snap gambar selepas, bila selesaijer, alat yang menarik toksin diangkat, kelua macam rupa lumut, hijau ada orenpun ada menakutkan akujer.. tapi lepas rawatan aku rasa lutut aku agak longgar. Hmm perluke aku lakukan 11 kali terapi? tak pasti pulak.. tengoklah.. kalau senang lagi hehehe...

2 ulasan:

Unknown berkata...

tak pernah pun buat terapi cam gini...

Firdausy CiLiKku berkata...

saya sendiripun 1st time try. masa masuk kaki, kaki rasa agak gatal2. tapi tersalah macam sesuatu ditarik keluar dari tapak kaki