Selasa, Julai 10

Cantiknya Lanskap yang Direka...

Ok, ini adalah sambungan bergambar dari Pesta Floria Putrajaya 2012. Disebabkan gambar yang di ambil terlalu banyak jadi akupun buat sambungan khas utk gambarjer..
Apa lagi jom kita layan gambar2 yang sempat aku snap...


Boleh pulak dia berposig kalau tidak payah giler
Aku, Ma, Acu n Niza
Ala2 tropika gitu
Anak terunaku dan Hubbyku (kena paksa bergambar dalam panas)
Comel tak kami? ahaks..ahaks
penuh dengan orkid putih (my fav)
Penuh dengan orkid..... 
Beraksi bersama cik yang
Bergambar bertiga
Ahaks.. org nak tangkap gambar candid ma, ma pun sibuk tangkap gambar aku
tengah sibuk berposing, ada beruk lak terlepas kat sebelah aku tu.... hahahaha
Cik Yang & Aweksnyer
Antara gambar yang paling aku suka
Cuaca panas.. mampu tangkap dari jauhjer...


Masuk dalam sejukkan badan kejap sebelum balik 
Backyard lanskap
Gambar bawah di sertai dari Autralia yang atas aku tak ingatlah tapi dapat no. 2
Ha.. kan kat entri yang lepas aku ada bagitau pasal peserta dari negara jepun, yang sebelah kanan penertaan yang dapat no. 1, yang sebelah kiri dari jepun unikkan.

Hasil dekorasi yang mendapat no. 1

Habis hampir setengah hari aku menghabiskan masa kat putrajaya, tiba masanya aku pulang dan ambil bunga ros yang aku beli sebelum masukke kawasan lanskap. Nanti aku ceritakan pasal bunga ros aku yek.
Perut dah memanggil2 untuk di isi. sempat lagi kami berkelah dan menjamah makanan yang aku bawak dari rumah.Sampai jumpa lagi tahun depan Pesta flora Putrajaya.. daa....

Tiada ulasan: